لوازم یدکی موتور سیکلت لوازم یدکی موتور سیکلت .

لوازم یدکی موتور سیکلت

لوازم یدکی

لوازم یدکی موتور سیکلت
  در این مطلب انواع و اقسام مارکهای مختلف از لوازم یدکی موتور سیکلت هوندا 125 و 150 را نام برده و بر اساس تجربیات خود و همکاران محترم کیفیت و کارکرد آنها را بیان میکنیم تا در انتخاب و خرید قطعات یدکی موتور سیکلت مورد دقت قرار داده و اجناس با کیفیت تهیه نمایید.

  برخی از همکاران خلاف وجدان برخورد کرده و اجناس فاقد کیفیت لازم را به عنوان اجناس درجه یک به فروش میرسانند و یا برخی از قطعات را به عنوان قطعات فابریکی یک موتور سیکلت مطرح در بازار معرفی کرده و با قیمت بالایی می فروشند.لذا موتور سواران محترم نباید از هر کسی خرید کنند.برای خرید لوازم یدکی به فروشگاه جعفری شاپ مراجعه نمایید.

  در کشور ما هوندا 125 در شهرهای مختلف و با مارکهای بسیار متنوعی تولید و عرضه میشود که در این میان برخی از موتور سیکلتها واقعا بدون کیفیت هستند و عمر مفید بسیار پایینی دارند.پس در انتخاب خود موتور سیکلت نیز باید دقت کرد.

  بازار لوازم یدکی موتور سیکلت نیز همانند سایر کالاها پر از اجناس بنجل و بی کیفیت چینی است که بدلیل قیمت بسیار پایین خود مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.

  این حرف بدین معنی نیست که همه اجناس چینی بی کیفیت باشند ، بلکه برخی از آنها کیفیتی مشابه کیفیت قطعات ژاپنی دارند.

  قطعات موتور سیکلت در مارکها و نامهای بسیار متنوعی وارد بازار ایران شده اند و هر روز نیز بر تنوع و تعداد آنها افزوده میشود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۵:۵۲ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)