لوازم یدکی موتور سیکلت لوازم یدکی موتور سیکلت .

لوازم یدکی موتور سیکلت

بوبین برق و دستگاه برق

علت ضعیف شدن برق موتور سیکلت : ضعیف شدن برق موتور سیکلت یکی از مشکلات رایج در موتور سیکلت ها بوده که باعث کاهش قدرت وسیله نقلیه شما و به وجود آمدن مشکلاتی در روشن شدن موتور سیکلت شما خواهد شد. با توجه به این که سیستم برق موتور سیکلت از قطعات مختلفی تشکیل شده لازم است علت ضعیف شدن برق موتور سیکلت را به طور کامل بررسی کرده و با کمک یک مکانیک با تجربه به برطرف کردن مشکل ضعیف شدن برق موتور سیکلت بپردازیم.

نحوه تولید برق در موتور سیکلت
قطعات مختلفی مانند فلایول و بوبین ها در فرآیند تولید برق در موتور سیکل درگیر هستند. فلایول موتور سیکلت که با نام فلکه برق نیز شناخته می شود، از آهنربا های دائمی تشکیل شده است. فلایول به وسیله سوراخ موجود در قسمت مرکزی، روی شفت یا میل لنگ سوار شده و با ترکیب مجموعه بوبین های جرقه، برق و روشنایی در زیر فلاویل موجب تولید برق در موتور سیکلت می شوند.برای خرید بوبین برق موتور سیکلت به سایت جعفری شاپ مراجعه نمایید.

دلایل ضعیف شدن برق موتور سیکلت
با توجه به این که سیستم برق موتور سیکلت از  قطعات مختلفی تشکیل شده است، وجود مشکل و خرابی هر یک از آن ها موجب ضعیف شدن برق موتور سیکلت می شود. دلایل ضعیف شدن برق موتور سیکلت عبارتند از:

باتری خراب
معیوب بودن کلاچ
موتورسیکلت در حالت خنثی نیست
مخزن سوخت خالی
خاموش بودن سوپاپ سوخت
استارت معیوب
وجود مشکلات الکترونیکی
خرابی انژکتور سوخت
ایراد داشتن شمع ها
گرفتگی شیر هوا
از کار افتادن سوئیچ پایه جانبی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۰۶ توسط:mohsen موضوع: نظرات (0)